Kad je vlast bez duše
potpori se ruše,
avioni slete,
a radnici lete.
Preporuke:
17
2
2
sreda, 19 septembar 2018 02:00
sve je "normalno" u zemlji nenormalnih
Što bi rekao general Pavković u "obraćanju javnosti" kad je hvalio "ministre odbrane" Vučića, Gašića i Vulina i "predsednika" Vučića, objašnjavajuću da se "helikopterske nesreće događaju" i da je to "normalno",
verovatno bi izjavio i da je ovo "normalno"
Preporuke:
15
0
3
sreda, 19 septembar 2018 02:48
“Najvažniji prioritet”?
Ako je nešto prioritet, onda je najvažnije. Ne postoji “najvažniji prioritet”.
Ali, kakva kompanija, takva i PR saopštenja.
Preporuke:
16
0
4
sreda, 19 septembar 2018 06:50
D.V.
Ne navode tip aviona.
Novembra 1987.isto se desilo na ju 042 Beograd- Tripoli,B727.
Zbog toga što nije prinudno sleteo na Maltu,pilot je morao da se"spašava"robije u Libiji,a rizikovao je živote 180 putnika.
Igrom slučaja,falilo je par minuta da požar zahvati dovod goriva,oni danas žive drugi život(neki ne).
učesnik,svedok.
Preporuke:
13
0
5
sreda, 19 septembar 2018 07:47
sada već (skoro) tragično
zbog neadekvatnog održavanja, letenje avionima ’Er Srbije’ postaje ruski rulet.
Preporuke:
12
0
6
sreda, 19 septembar 2018 09:45
au
D
.V.
Ne navode tip aviona.
Novembra 1987.isto se desilo na ju 042 Beograd- Tripoli,B727.
učesnik,svedok.
E "jak" si ti "učesnik i svedok" kada se "razumeš", a ne znaš koji ErSrbijin avion ima 144 sedišta i ima Goran Bregović. Ti kao "krompir pod ceradom" komentarišeš postupke pilota, čiju bi sliku trebao da držiš kao ikonu i da joj se moliš svaki dan, što ti je spasao život zbog mehaničkerske greške koji nisu spremili avion kao što treba.
Pilot je postupio u potpunosti po proceduri kako su mu pokazivali instrumenti i pre poletanja i posle poletanja i bezbedno spustio avion.
Gde nađe baš pilote Boinga 727 koju kada su zabranjeni u evropi, 90tih prepravljeni u kargo avione a posade letele po ratnim zonama rizikujući glavu svaki dan, da bi poludela gomila imala šta da jede. 727 su na kraju prodati u sklopu priprema za bekstvo u Rusiju od izdajničkog i pljačkaškog režima 90tih
Preporuke:
3
3
7
sreda, 19 septembar 2018 20:32
D.V.
@sreda, 19 septembar 2018 09:45 au
E pa u tome je problem što pilot nije postupio po proceduri.
Member kru,std,obavestio je pilota ...da je pijani libijac ugasio cigaru kroz otvor za ventilaciju koji se nalazi u putničkoj kabini u visini potkolenice(Boing 727)i odakle je kuljao dim.
SLABA TAČKA TOG TIPA AVIONA
Stv je gasila"požar"flašom kisele vode i uredno izvestila kapetana...o incidentu koji je po proiceduri bio DUŽAN da prizemi avion na prvi aerodrom)Malta.
Na svoj rizik kapetan je terao do kraja,Aerodrom Tripoli i kada su putnici iskrcani a bagažnici otvoreni,videla se strahota:
u dužini od 40 cm izgorela je azbesna oplata od dovoda goriva do motora,prtljag je bio većinom izgoreo,a minuti su delili od eksplozije(mišljenje stručnjaka iz istrage policije i civ.avijacije Libije).
Avion je vraćen feri flajt(posada pilot Slovenac,stv i flaša viskija).
Kapetan sa 042 priveden i izmenom pisane izjave,spašen robije,a toga nije ni svestan.
Toliko,ja sam zahvalan u svakom slučaju.
potpori se ruše,
avioni slete,
a radnici lete.
verovatno bi izjavio i da je ovo "normalno"
Ali, kakva kompanija, takva i PR saopštenja.
Novembra 1987.isto se desilo na ju 042 Beograd- Tripoli,B727.
Zbog toga što nije prinudno sleteo na Maltu,pilot je morao da se"spašava"robije u Libiji,a rizikovao je živote 180 putnika.
Igrom slučaja,falilo je par minuta da požar zahvati dovod goriva,oni danas žive drugi život(neki ne).
učesnik,svedok.
Ne navode tip aviona.
Novembra 1987.isto se desilo na ju 042 Beograd- Tripoli,B727.
učesnik,svedok.
Pilot je postupio u potpunosti po proceduri kako su mu pokazivali instrumenti i pre poletanja i posle poletanja i bezbedno spustio avion.
Gde nađe baš pilote Boinga 727 koju kada su zabranjeni u evropi, 90tih prepravljeni u kargo avione a posade letele po ratnim zonama rizikujući glavu svaki dan, da bi poludela gomila imala šta da jede. 727 su na kraju prodati u sklopu priprema za bekstvo u Rusiju od izdajničkog i pljačkaškog režima 90tih
E pa u tome je problem što pilot nije postupio po proceduri.
Member kru,std,obavestio je pilota ...da je pijani libijac ugasio cigaru kroz otvor za ventilaciju koji se nalazi u putničkoj kabini u visini potkolenice(Boing 727)i odakle je kuljao dim.
SLABA TAČKA TOG TIPA AVIONA
Stv je gasila"požar"flašom kisele vode i uredno izvestila kapetana...o incidentu koji je po proiceduri bio DUŽAN da prizemi avion na prvi aerodrom)Malta.
Na svoj rizik kapetan je terao do kraja,Aerodrom Tripoli i kada su putnici iskrcani a bagažnici otvoreni,videla se strahota:
u dužini od 40 cm izgorela je azbesna oplata od dovoda goriva do motora,prtljag je bio većinom izgoreo,a minuti su delili od eksplozije(mišljenje stručnjaka iz istrage policije i civ.avijacije Libije).
Avion je vraćen feri flajt(posada pilot Slovenac,stv i flaša viskija).
Kapetan sa 042 priveden i izmenom pisane izjave,spašen robije,a toga nije ni svestan.
Toliko,ja sam zahvalan u svakom slučaju.