Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zapalio se avion Er Srbije na letu Beograd-Hurgada, prinudno sleteo u Larnaku

Komentari (7) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 19 septembar 2018 01:02
Bez nas nema spas
Kad je vlast bez duše
potpori se ruše,
avioni slete,
a radnici lete.
Preporuke:
17
2
2 sreda, 19 septembar 2018 02:00
sve je "normalno" u zemlji nenormalnih
Što bi rekao general Pavković u "obraćanju javnosti" kad je hvalio "ministre odbrane" Vučića, Gašića i Vulina i "predsednika" Vučića, objašnjavajuću da se "helikopterske nesreće događaju" i da je to "normalno",

verovatno bi izjavio i da je ovo "normalno"
Preporuke:
15
0
3 sreda, 19 septembar 2018 02:48
“Najvažniji prioritet”?
Ako je nešto prioritet, onda je najvažnije. Ne postoji “najvažniji prioritet”.
Ali, kakva kompanija, takva i PR saopštenja.
Preporuke:
16
0
4 sreda, 19 septembar 2018 06:50
D.V.
Ne navode tip aviona.
Novembra 1987.isto se desilo na ju 042 Beograd- Tripoli,B727.
Zbog toga što nije prinudno sleteo na Maltu,pilot je morao da se"spašava"robije u Libiji,a rizikovao je živote 180 putnika.
Igrom slučaja,falilo je par minuta da požar zahvati dovod goriva,oni danas žive drugi život(neki ne).
učesnik,svedok.
Preporuke:
13
0
5 sreda, 19 septembar 2018 07:47
sada već (skoro) tragično
zbog neadekvatnog održavanja, letenje avionima ’Er Srbije’ postaje ruski rulet.
Preporuke:
12
0
6 sreda, 19 septembar 2018 09:45
au
D
.V.
Ne navode tip aviona.
Novembra 1987.isto se desilo na ju 042 Beograd- Tripoli,B727.
učesnik,svedok.
E "jak" si ti "učesnik i svedok" kada se "razumeš", a ne znaš koji ErSrbijin avion ima 144 sedišta i ima Goran Bregović. Ti kao "krompir pod ceradom" komentarišeš postupke pilota, čiju bi sliku trebao da držiš kao ikonu i da joj se moliš svaki dan, što ti je spasao život zbog mehaničkerske greške koji nisu spremili avion kao što treba.
Pilot je postupio u potpunosti po proceduri kako su mu pokazivali instrumenti i pre poletanja i posle poletanja i bezbedno spustio avion.

Gde nađe baš pilote Boinga 727 koju kada su zabranjeni u evropi, 90tih prepravljeni u kargo avione a posade letele po ratnim zonama rizikujući glavu svaki dan, da bi poludela gomila imala šta da jede. 727 su na kraju prodati u sklopu priprema za bekstvo u Rusiju od izdajničkog i pljačkaškog režima 90tih
Preporuke:
3
3
7 sreda, 19 septembar 2018 20:32
D.V.
@sreda, 19 septembar 2018 09:45 au
E pa u tome je problem što pilot nije postupio po proceduri.
Member kru,std,obavestio je pilota ...da je pijani libijac ugasio cigaru kroz otvor za ventilaciju koji se nalazi u putničkoj kabini u visini potkolenice(Boing 727)i odakle je kuljao dim.
SLABA TAČKA TOG TIPA AVIONA
Stv je gasila"požar"flašom kisele vode i uredno izvestila kapetana...o incidentu koji je po proiceduri bio DUŽAN da prizemi avion na prvi aerodrom)Malta.
Na svoj rizik kapetan je terao do kraja,Aerodrom Tripoli i kada su putnici iskrcani a bagažnici otvoreni,videla se strahota:
u dužini od 40 cm izgorela je azbesna oplata od dovoda goriva do motora,prtljag je bio većinom izgoreo,a minuti su delili od eksplozije(mišljenje stručnjaka iz istrage policije i civ.avijacije Libije).
Avion je vraćen feri flajt(posada pilot Slovenac,stv i flaša viskija).
Kapetan sa 042 priveden i izmenom pisane izjave,spašen robije,a toga nije ni svestan.
Toliko,ja sam zahvalan u svakom slučaju.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner